Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Το ταξίδι μου στην Αμερική


Εδώ και λίγα χρόνια είχα αυτό το όνειρο, να πάω στην Αμερική. Με χτύπησε από νωρίς η οικονομική κρίση, και πίστευα ότι εκεί θα μπορούσα να ορθοποδήσω και να φτιάξω μια καλύτερη ζωή για την κόρη μου και για μένα.
Με πρόλαβε όμως ο καρκίνος, και έτσι όλα τα σχέδια ματαιώθηκαν.. Αλλά για καλό. Γιατί η ζωή μου άλλαξε προς το καλύτερο, εδώ, στην Ελλαδίτσα μου, που τόσο αγαπώ και λατρεύω. Ποτέ δεν ήμουν πιο ευτυχισμένη όσο τα τελευταία δύο χρόνια. Ο καρκίνος με έκανε να δω τα πράγματα πολύ διαφορετικά και εκτός από αυτό, μου έφερε ό,τι λαχταρούσα πιο πολύ, κοντά μου. Τι άλλο; Την αγάπη.
Αλλά φαίνεται πως η επιθυμία μου να κάνω αυτό το ταξίδι στην Αμερική είχε καταγραφεί για τα καλά μέσα στο DNA μου, και έτσι το σύμπαν συνωμότισε για να κάνω επιτέλους αυτό το ταξίδι! 
Οι καλοί γιατροί μου, έστειλαν ένα κομμάτι από το στομάχι μου σε κάποιο νοσοκομείο της Αμερικής για να εξεταστεί η περίπτωση αν μπορώ να πάρω μια νέα, προηγμένη χημειοθεραπεία, που ίσως βελτιώσει την κατάστασή μου..
Αυτή τη στιγμή λοιπόν, ένα κομμάτι του εαυτού μου, βρίσκεται στην Αμερική!! 
Είμαι απίστευτα τυχερή και νιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη που βρέθηκα στην ομάδα των ογκολόγων του νοσοκομείου ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, πιστεύω σε αυτούς, πιστεύω στην επιστήμη, στην έρευνα, στην ιατρική, στους έλληνες γιατρούς.
Πολλοί με έχουν πλησιάσει από τότε που διαγνώστηκα με καρκίνο και μου έχουν προτείνει εναλλακτικές θεραπείες, βότανα, ματζούνια, "θεραπευτές μάγους" και ένα σωρό άλλες μπούρδες και με το αζημείωτο φυσικά. Ε, λοιπόν έχω να σας πω το εξής: Δουλειά κάνει μόνο η επιστήμη, η έρευνα και η ιατρική. Μα πάνω απ' όλα, η θέληση και η ψυχική δύναμη να αγωνίζεσαι για κάτι καλύτερο.
Άσχετα με το αποτέλεσμα.
Καλό απόγευμα.


4 σχόλια:

  1. Λίλυ μου,
    σε αγάπησα βλέποντας τις υπέροχες φωτογραφίες και τα έργα σου στο facebook. Δεν έχουμε γνωριστεί ποτέ από κοντά, αλλά θαυμάζω τη δύναμη και την ομορφιά σου (εσωτερική και εξωτερική). Εύχομαι να τελειώσει πολύ σύντομα αυτή η περιπέτεια. Είσαι ένας πολύ δυνατός άνθρωπος και θα τα καταφέρεις. Ε ναι, σε τελική ανάλυση, είναι άδικο να μην νικήσει η ομορφιά και η αγάπη! Συγχαρητήρια για το blog σου. Οι σκέψεις μου είναι μαζί σου. Stay strong. Stay beautiful. Stay with us.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου εύχομαι να πάς και ένα ταξίδι τουρισμού στην Αμερική , και στην βόρεια και στην Λατινική να δεις τόπους και ανθρώπους και πολιτισμούς! Καλή ανάρρωση Λίλυ μου!
    Πολύ ωραίο blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.