Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

«Ζήσε την κάθε σου μέρα σαν να είναι η τελευταία»: Μια μεγάλη απάτη.







Πρόσφατα είχα μια ωραία συζήτηση με μια καλή μου φίλη στο τηλέφωνο, σχετικά με το αν θα πρέπει να ζούμε την κάθε μας μέρα σαν να είναι η τελευταία. Είμαι σίγουρη ότι όλοι κάπου έχουμε ακούσει ή διαβάσει αυτό το φοβερό απόφθεγμα. Και για δευτερόλεπτα έχουμε ανατριχιάσει μόλις συνειδητοποιήσουμε ότι ναι, έτσι θα έπρεπε να ζούμε την καθημερινότητά μας! Σαν να μην πρόκειται να την ξαναζήσουμε ποτέ.
Η φίλη μου παραπονέθηκε για το άγχος της ρουτίνας, για τα μικροπροβλήματα της καθημερινής ζωής και παραδέχτηκε επίσης ότι εδώ και αρκετούς μήνες, δεν έχει να θυμάται τίποτα το συνταρακτικό από τις μέρες της και τις νύχτες της. Και πάνω εκεί συμπλήρωσε ότι θα έπρεπε να ζούμε την κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία.
Να την χαιρόμαστε δηλαδή.
Να την απολαμβάνουμε.
Σαν να είναι η τελευταία.
Την κατανοώ απόλυτα.
Όμως αυτός ο ελεεινός και τρισάθλιος τύπος που παρέσυρε τόσο κόσμο σε αυτή την κοσμοθεωρία της «τελευταίας μέρας» είμαι σίγουρη ότι ήταν τελείως ηλίθιος και σας διαβεβαιώνω ότι δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα ζωής ή θανάτου όταν σκέφτηκε αυτή την πρόταση.
Ρωτήστε εμένα που ζω την κάθε μέρα μου εδώ και δύο χρόνια, σαν να είναι η τελευταία μου πάνω στον πλανήτη γη. Φίλοι μου, δεν υπάρχει κάτι πιο οδυνηρό και επίπονο. Κάτι πιο αγωνιώδες. Κάτι πιο ψυχοφθόρο. Αυτός που ζει την κάθε του μέρα σαν να είναι η τελευταία του, νιώθει σαν ετοιμοθάνατος, και εγώ κάθε άλλο παρά αυτό θα ήθελα να είμαι.
Θέλω να αλλάξω αυτή την πρόταση.
Να σας παροτρύνω, μέσα από την εμπειρία μου στη μάχη για τη ζωή, να ζείτε την κάθε μέρα σας όχι σαν να είναι η τελευταία σας, αλλά ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ.
Σαν να βλέπετε για πρώτη φορά ένα ηλιοβασίλεμα.
Σαν να φιλάτε για πρώτη φορά.
Σαν να ακούτε για πρώτη φορά την αγαπημένη σας μουσική.
Σαν να νιώθετε για πρώτη φορά.

Να ζείτε την κάθε μέρα σας σαν να είναι μια μέρα γεμάτη εκπλήξεις και δώρα, μια μέρα που θα τη ζήσετε για πρώτη φορά και που θα θέλατε να την καταγράψετε σαν μια νέα αρχή, ένα νέο ξεκίνημα , το πρώτο σας πάτημα, πάνω στη γη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.